Midleton



http://www.jamesonwhiskey.com/

Här har ni en så gudomligt god whisky jag testat och nöjd ägare jag är till denna utgåva anno 2007.

¨

Om jag får försöka beskriva "åter ge"  min smak upplevelse av denna unederbara whisky från Irland.

Jag kan bara komma på .......
gotti gott.."skum banan" gotti nam nam.
Har du tillfälle, sumpa den inte!!!!!!
Köp den utan betänkligheter!!!!!



Prov smakade denna guda goda whisky efter att fått ett tips av min vapendragare på jobbet, ombord på "Cindirella! Viking Lines flagg skepp. Fartygets whisky bar går inte av för hackor, de har whisky för 200.000 tusen kr för sina resenärer att njuta av. Ett superbt tillfälle att kunna provsmaka innan man bestämmer sig för att handla i TAX FREE`N.
De har nämligen hela sortimentet i baren, samma sortiment som butiken har till försäljning.

Slainte

Kommentarer
Postat av: Herr D

Mumma, Whiskey är gött. Föredrar Single Malt när det bär av men en blenden rycker till i lemmarna den å. Till saken hör ju att bara tanken att kunna sitta och smutta på en god wirre vid destilleriet och sedan bara trampa ner till Spey eller någon annan älv och dra en Larre....ojoj det är grejer det.

2009-02-23 @ 09:08:35
URL: http://www.b3fiske.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så är det, men i bland stöter man på en klart drickbar blended med.

Vi får väl se vad framtiden för med sig, klubben brukar vara iväg på minst en resa om året. De har ett fat på Arran som de besöker till och från också.

/Slainte

2009-02-23 @ 12:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0